İADE VE DEĞİŞİM ŞARTLARI

Ürünümü İade Etmek istediğimde Ne Yapmam Gerekiyor?

İade yada değişim yapılmasını istediğiniz ürünü Aras Kargo aracılığıyla ile aşağıdaki adrese gönderebilirsiniz. Farklı kargo firmaları ile gelen ürünler teslim alınmamaktadır.

İademi Hangi Adrese Göndereceğim?

İade Adresi :" Vena Tekstil Sanayi ve Ticaret A.Ş. Atatürk Organize Sanayi Bölgesi 10006 Sk. No:26 Çiğli / İZMİR”

 

İade edeceğiniz ürünü, tüm fatura nüshaları ile paketi hasar görmemiş, ürün kullanılmamış, kullanım hatası sonucu zarar görmemiş haliyle, tüm aksesuarlarıyla Aras Kargo ile göndermeniz gerekmektedir. İç giyim ürünleri, ancak ambalajı açılmamış, denenmemiş, bozulmamış ve kullanılmamış olmaları halinde iade edilebilir. İade ürün bedeli, ürünler depoya ulaştığı andan itibaren, iade şartlarına uygunluğu kontrol edildikten sonra, kredi kartınıza iade edilir. Para iadenizin bankanıza bağlı olarak, kredi kartınıza yansıması iadeden sonra 10 gün sürebilir. Sipariş içinde kullanmış olduğunuz indirim kuponunuz varsa çeklerinizin tamamı yeniden tanımlanacaktır.

İade Etme Süresi Kaç Gündür?

Mesafeli sözleşmelere dair yönetmeliğe göre satın aldığınız ürünü tarafınıza ulaşmasının ardından 14 gün içerisinde iade ve değişimini sağlayabilirsiniz.

Sipariş Verdiğim Ürün İçin Beden Numara Değişimi Yapabilir miyim?

Siparişiniz kargoya teslim edilmemiş ve değişim yapmak istediğiniz ürünün stoklarda bulunması durumunda beden ve numara değişikliği yapılmaktadır. Siparişinizin durumunu Siparişlerim ekranından takip edebilirsiniz.

Elime Geçen Ürün Kusurlu Ne Yapmam Gerekiyor?

Öncelikle yaşanan aksaklıktan dolayı özür dileriz. Bu durumda İade Sürecimizi takip etmeniz gerekmektedir.

Tutar İadem Neden Taksit Taksit Yatırılıyor?

Taksitli olarak satın almış olduğunuz ürüne ait bedelin, tamamı kredi kartınıza iade edilmekte ancak bankanız tarafından iadenin kredi kartınıza geri ödemesi, taksitli olarak kartınıza yansıtılmaktadır.

Siparişlerimi Nasıl İptal Edebilirim?

Siparişinizi ana sayfanızda yer alan "Hesabım” sekmesinden kontrol ediniz. Eğer siparişiniz "Hazırlanıyor” ya da "Kargoya Verildi” statüsünde değil ise siparişinizi iptal edebilirsiniz. Talebinizi iletmek için siparişlerim bölümünden işleminizi yapabilir,ya da [email protected] adresine e-mail gönderebilirsiniz.